diumenge, 18 de setembre del 2011

LA CRÒNICA DEL PUIGSACALM

Dissabte, 10 de setembre de 2011

Després de la preceptiva concentració a les 8,30 AM hora peninsular a la plaça del pavelló, fem via cap a la Garrotxa.

A destacar, cares noves en la colla de caminadors que s'afegeixen a bona part de la parròquia habitual.

A quarts de deu aparquem al Coll de Bracons, punt a partir del qual s'inicien els dos corriols que menen cap al Puigsacalm (el bo i el dolent). Aquesta primera disjuntiva es resol amb la opció valenta, és a dir, fer el dolent de pujada i el bo de baixada.

Això vol dir que vam pujar pel dret (amb alguna petita grimpada) fins el Puig Tossell Gros, camí del qual quasi bé ens cobrem la primera baixa (vam haver de resoldre una "pàjara" puntual amb xocolata isostar i descans preceptiu receptat per l'assistència mèdico-presidencial del grup).

Caminada per entre les fagedes sota el puig de les Civaderes i finalment arribem al cim del Puigsacalm cap a les 12h, després d'un ritme de marxa digne d'en Kilian Jornet.

Esmorzar (sense begudes espiritoses) i trobada amb bikerus fent-se fotos, com ve sent habitual a les darreres sortides.

Retorn per la Font Tornedissa i cap a les 14,15 ja som al cotxe a punt per anar a dinar a casa o seguir tirant de tupervare.

Apa, fins a la propera... i alerta amb el "mal de muntanya" (sobretot si esteu acostumats a caminar planer o sense haver esmorzat!!)